Aufgrund einer technischen Störung sind wir telefonisch nicht erreichbar. Bitte senden Sie Ihr Anliegen an vertrieb@roto-frank.com
Skip to the main content.

Condities Roto Retour for Recycling


  • Met de Roto Retour for Recycling dienst nemen we dakramen retour van alle fabrikanten, voorwaarde is dat de dakramen van hout zijn
    en het glas i.v.m. verwerking ongebroken. Producten met een profiel of afwerking zoals bijvoorbeeld Velux GGU of Fakro FTU-V ramen zijn uitgesloten van deze service vanwege de cegombineerde samenstelling welke niet losmaakbaar is.
  • Indien we dakramen retour nemen, moeten er aantoonbaar evenredig veel nieuwe Roto dakramen voor worden afgenomen.
  • We nemen dakramen ook retour vanaf de bouwlocatie, dit gebeurd middels een gesloten magazijn container op basis van overleg en onze
    goedkeuring.
  • Transport van de ramen geschied op basis van onze laadinstructie, de container voor transport moet op een verharde en goed bereikbare
    plaats geladen en gelost kunnen worden.
  • In de container mogen alleen dakramen en gootstukken worden geplaatst. Let op dat dakramen vrij moeten zijn van eventuele resten van PUR schuim en folies.
  • Kosten die voortvloeien uit het moeten storten van afval door het niet juist aanbieden van houten dakramen, gootstukken en loodslabben zijn
    voor uw rekening. Roto wijst elke aansprakelijkheid in deze op voorhand af.
  • Opdrachtgever dient indien nodig zelf te controleren of er een vergunning voor plaatsing voor een container op de bouwlocatie nodig is en
    deze zo nodig aan te vragen. Roto wijst elke aansprakelijkheid in deze op voorhand af.
  • U dient zelf te zorgen voor een geschikte plek om de container te plaatsen, Bij aanmelding hebben wij een duidelijke locatie (straat, huisnummer,
    postcode en woonplaats) nodig, plus een contactpersoon en bereikbaar telefoonnummer.
  • Wij werken voor Roto Retour for Recycling samen met Renewi, Container zijn altijd eigendom van deze partij en hiervoor gelden hun acceptatie-, en algemene voorwaarden.